25 svibnja, 2010

BLOG AWARD

Ovu nagradu namijenila sam osobama u kojima sam pronašla inspiraciju i koje povremeno ili čak svakodnevno svrate u moju škrinju. Dodajte ju na svoj blog i s ponosom nastavite svoj rad!


zondra Art
Biljana Shabby
Tanema
Vila Loredana
SandraZ
Arijana moj hobi
Nela
Tea
Izzy
Mare
Pink Sandra
Šestičanka
Cvjetna vila
Leptir
Lindolina

Broj komentara: 11:

  1. hvala draga.......ugodno si me iznenadila.....
    ovo mi je prva blog nagrada.....jeeeeee sad sam prava blogerica....))
    pusa.....

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, baš si me razveselila! Hvala ti naljepša na nagradi :)) Uvijek rado svratim k tebi, možda ne uvijek i s komentarom, ali svakako volim pogledati što nam imaš lijepog i zanimljivog za pokazati. Samo tako nastavi dalje :)) Pusa i pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vam drage moje, zaslužile ste!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, hvala! Baš si me iznenadila i razveselila!

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala ti , draga, na ovakoj krasnoj nagradi! ja sam ona koja se "navukla" i svakodnevno dolazi, ali kad uvijek nešto zanimljivo pripremiš!kiss!

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja sam ostala iznenađena tvojom nagradom, hvala ti punoo!
    Lijepo je kad se nekom sviđa to što radiš pa još dobiješ nagradu od blogerice kao što si TI.
    Uvijek nova, zanimljiva, posebna!
    Hvala još jednom i velika pusa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Puno hvala LadyA!! Baš si me razveselila :-)
    Post o nagradi ću napisati do kraja tjedna, sad sam u gužvi pa ne stignem :-(
    Kisko od Nataše ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Cure drago mi je što sam vas razveselila, lijepo je ponekad nekome uljepšati dan:)! Sve ste zaslužile nagradu, stoga je i moja lista malo poduža, jer svaka na svoj način unosi komadić sebe u ovaj hobi!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala ti od srca!
    Nagrada od ovako kreativne duše kao što si ti puno znači!
    Pozdrav!
    Pink Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ova nagrada me jako razveselila tim više što si ju sama napravila, tako da je sada posebna! Hvala što si me se sjetila... :)
    P.S. Jako uživam u izgledu tvog bloga, baš je romantično vintage!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails