28 svibnja, 2010

Imam slastan recept za ove nadolazeće toplije dane. Vrlo je jednostavan, a ukusan.


Kada luk dobije zlatno žutu boju dodamo majčinu dušicu i mlade izrezane šparoge. Dinstamo dok ne omekšaju te u to dodamo prethodno skuhanu tjesteninu. Sve skupa držimo još malo na vatri dok se sastojci ne sjedine.
U drugoj tavici narežemo slaninu na sitne ploške i pržimo dok ne postane hrskava. Zatim ju dodamo u pripremljenu tjesteninu, dodamo skutu ili neki drugi sir te malo limunove korice, sve skupa izmješamo i poslužimo.




4 komentara:

  1. Njamiii fino, hvala ti na receptu!

    OdgovoriIzbriši
  2. slaninu prepuštam mojim ukućanima, ali ostalo mi se čini neodoljivo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mljac, ovo je zaista i fino i jednostavno .. već mi miriši :)) (a ne, to sam ja izgleda previše gladan pa zamišljam) :)) Pozdravi

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails