28 prosinca, 2010

Did you prepare..

..za najluđu noć u godini?
Dali će to biti:
a)intimna zabava u krugu voljene osobe,
b)kućna zabava sa prijateljima,
c)ples na gradskom trgu,
d)veselica sa ekipom u omiljenom kafiću,
e)otmjenost kao na nekom dvoru?
Moj odgovor je zbroj a,b,c,d, s obzirom da nam je u planu sve odjednom!

Broj komentara: 12:

  1. uf, ja nemam pojma...još ne znam ni di ni šta. možda i zaspem prije, haha...
    u svakom slučaju, dobru zabavu ti želim, i šta je najvažnije, sretnu novu godinu! - cijelu!!! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Verovatno pod b. :)

    P.S.
    http://cipelica-stiklica.blogspot.com/2010/12/your-blog-is-fabulous.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Želim ti ludu zabavu, s obzirom da si nabrojala sve odgovore vjerojatno će biti veselo i zabavno, samo da ne bude kiše...
    Sve najbolje u Novoj godini!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nemam blagog pojma što ćemo :)) Nekako mi se i ne razmišlja o tome
    Lijepo se i ludo provedi ! Sve što si navela zvuči veoma obećavajuće

    OdgovoriIzbriši
  5. trg...ali onaj ispred Rathaus-a u Becu! cant wait!:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. ja cu 6-7 godinu provest u kući-nazalost!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lijepo se provedi i ne zaboravi nam pokazati sliku. Ja ću budna dežurati.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uh, ne znam. Možda čak bude i radna noć. ZAMISLI. Ali sviđa mi se ovo pod e, to bi bilo divno. Iako na kraju uvijek ispadne d. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga i kod mene je nešto slično u planu, a opet pomalo bez ikakva plana... :)) Lijepo se provedi! I vidimo se u novoj godini konačno! :))) PUSA!

    OdgovoriIzbriši
  10. :))) meni će biti isto ko i tebi :D a,b,c,d, :D lijepo se proveedi ;))

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga, čestitam na nagradi, doista je zaslužuješ. Uživam u ljepoti tvoga bloga i zanimljivim postovima.
    Moj doček, bit će kombinacija a,b,c,d za e još ništa, možda dogodine:))tko zna!!
    Želim ti Sretnu, najsretniju i uspješnu Novu godinu, neka ti snovi postanu stvarnost...i naravno ludi provod sutra s nečim crvenim na sebi...:)
    velika pusa!!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails