07 travnja, 2014

Drveni porculan

 
"Sanjao sam kako stojim u prodavaonici porculana koja je od poda do dalekog stropa tako krcata policama s porculanskim antikvitetima i drugim, da bi bilo kakav pokret više njih srušio i razbio u komadiće. A baš se to i desilo, no umjesto da se čuje lom, začuo se veličanstveni akord, .... Zapešćem sam s postolja srušio vazu iz dinastije Ming – e-mol, cijela gudačka sekcija, veličanstveno, transcendentno, plač anđela. Sad sam namjerno za sljedeći ton razbio kipić ovna, potom mljekarice, pa Djeteta subotom – zrak je ispunila orgija krhotina, moju glavu božanstvena suzvučja. Ah, kakva glazba! Krajičkom oka ugledah oca kako zbraja vrijednost razbijene robe, pero je poskakivalo, no ja sam i dalje morao stvarati glazbu. Znao sam kako ću postati najveći skladatelj našeg stoljeća, samo ako mi uspije tom glazbom ovladati." - David Mitchell: Atlas oblaka
 
 



4 komentara:

  1. Predivne kutije, jedva čekam biti vlasnica barem jedne :) :*

    OdgovoriIzbriši
  2. A couple of months later, just a few months later, the Nintendo Switch version of the game was released on December 2K17. The game is also the only WWE game that was made available for Nintendo since the Nintendo platform since WWE 2K13.subnautica Pc Game and Debut Video Capture Download and adobe acrobat pro Download also UltraISO download ad autodesk fusion 360 Download due Best world Actors with Bio and X Mirage Download sdcs Renee PassNow Pro Download sd bulk image downloader Download sd s VyprVPN Full DownloadA couple of months later, just a few months later, the Nintendo Switch version of the game was released on December 2K17. The game is also the only WWE game that was made available for Nintendo since the Nintendo platform since WWE 2K13.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails