09 travnja, 2010

Mandale su energetske slike, koje na simboličan način predstavljaju cjelovitost svemira i čovjekove psihe. Osnovni uzorak mandale, krug sa centrom, širi se daleko izvan dvodimenzionalne ili trodimenzionalne umjetničke forme. Povezane su sa određenom vjerom, ali ja toliko duboko ne zadirem u samu bit slika. Meni su jako zanimljive i vrlo umjetničke pa sam ih htjela upoznati sa vama. Ove slike mene osobno podsjećaju na one igračke u djetinjstvu kroz koje gledaš pa se svjetlost unutar njih lomi i daje prekrasne oblike.




4 komentara:

  1. na you tubu sam gledala i neke filmiće s trodimenzionalnom mandalom. jako su interesantne. mijenjajući oblike pričaju priču o životu i postanku. no ono što je meni zanimljivo je da je mandala vjerovatno preteča današnjih dječjih didaktičkih igračaka na tu foru...

    OdgovoriIzbriši
  2. Upravo sam na to i pomislila kada sam vidjela te prekrasne oblike. Tanema, ti si moj vjerni komentator, hvala ti što često svraćaš u moju škrinju! Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. mandale... obožavam ih. još uvijek sam u potrazi za svojom osobnom.
    Hej Lady A, drago mi je da smo se otkrile. impresionirana sam tvojim blogom. ovdje ima toliko toga zanimljivoga. linkam te na svom blogu. i pratim... :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Željka, jako mi je drago što smo postale blog frendice:)!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails