06 svibnja, 2010

Gluebook je moderna inačica spomenara ili dnevnika u koju spremate svoje osjećaje izražavajući se likovno, a ne pismeno. Služi nam da na neki način izrazimo svoju maštu na koristan način, s tim da ne treba imati talent za slikanje. Spajanjem različitih materijala i fotografija u kolaž stvaramo unikatne i nikad ciljane slike. Danas su mnogi kreativci svoje gluebookove financijski poduprli, pa prodaju svoje radove i stvaraju po željama za druge. Iako osobno mislim da to nema smisla jer tada taj pojam gubi vrijednost i sakupljač osjećaja postaje sakupljač zarade.








3 komentara:

  1. Zanimljivo, prvi put cujem za to :)

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja prvi put čujem... meni nije toliko čudno što to netko prodaje, meni je čudno što netko traži da nepoznata osoba iznese njihove vlastite osjećaje...

    OdgovoriIzbriši
  3. Upravo sam na to i ja mislila, bit umjetnosti je da osoba preko nje izrazi sebe i svoju osobnost.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails