18 svibnja, 2010

Uvijek me fasciniraju neobične slike, pomalo apstraktne. Htjela sam napraviti sliku koja će biti neobična, ali da prikazuje točno ono što i je. Malo 3D dimenzije, dječjih ruku i umjetničko djelo je gotovo.






Broj komentara: 6:

  1. Pozdrav...isprike što se tek nedavno priključih tvojem blogu.Mislim da imaš odlične ideje,vrlo je inovativno sve što radiš,a ja volim kad je malo,drugačije.Možda zato jer sama kao da nemam hrabrosti ponekad.Ovo je odlično,jel' to na poklopcu?Ma stvarno,odlično...svakako ću zapamtiti pa čak i probati!I ako smijem kometirati ovaj vrč s cvijećem,ajme što je dobarrrrrrrr!DIVNO!
    PUSEK!Sad ću ja češće svraćati!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti Ariana, baš mi je drago što si me posjetila. Ima nas puno bloggera koji volimo kreativne radove, a ne možeš i ne stigneš nažalost sve pratiti svakodnevno. Hvala ti na komplimentima, cilj mi je da što god napravim ili pronađem pokažem vama, pa da svi skupa znamo male tajne i radosti stvaranja. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoja neobicna slika je wow!! Mastovito, raznoliko od svega pomalo i u konacnici...fantasticnooo!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala draga, pročitala sve postove, savršeno, a recepti me oduševljavaju, pogotovo kad su jagode u điru (u igri=. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  5. draga, slika ti je fenomenalna! Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Biljana, Loredana i Tanema, moje vjerne sljedbenice:)..

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails