22 kolovoza, 2010

Expresion

Tražim mjesta na kojima bih iskušavala svoju maštu, nažalost to je kao i sa onim silnim grafitima koji umjesto da su odraz umjetnosti od siline njihove brojnosti postali su teret gradskih vlasti i okrnjena ljepota gradova. No, ipak se trudim pa s vremena na vrijeme potajno ukrasim komadić kakve površine pa tako i ovaj hidrant u zgradi. Hehe nadam se da me susjedi neće tužiti!

Broj komentara: 5:

  1. Hehehe dobra si, dodaj još s lijeve strane jednu ružicu i to je to:)
    Kiss!

    OdgovoriIzbriši
  2. :O
    Uh uh i ovo sam skrivečki napravila hehe! Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  3. He-he. Pa baš je šik ovaj Hidrant. Ma mislim da se nemaju što buniti, samo si uljepšala ovu inače dosadnu površinu, a opet se vidi što je to :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobra si ti LadyA, trudis se malo uljepsati okolis, da vidis samo moju zgradu i ulaz, shvatila bi da je trud uzaludan:))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahaha, odlično! :D
    I ja bi ovako divno romantičan hidrant :)) S čime si to napravila, kakooo? I ja bi!
    xxxx

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails