07 kolovoza, 2010

Black rose

Draga Izzy me prije par dana iznenadila sa svojim broševima, vintage ružama koje obožavam. Jednu sam naručila i jučer me je dočekalo iznenađenje u poštanskom sandučiću. Na neobičan način mi je stigao broš, iznenadila me originalnost "ambalaže". Hvala ti Izzy, jako mi se sviđa!
Dear Izzy was surprised me a few days ago with her brooches, vintage roses, which I adore. I ordered one yesterday and I was met by surprise in the mailbox. In a strange way, arrived brooch, genuine surprise me "packaging." Thanks Izzy, I like!

2 komentara:

  1. Hahaha, draga moja - ja ti ovo prvi put sad vidim! Naime, za sve ovo je odgovorna my mother, ja sam samo proslijedila narudžbu i adresu! Ah, ona uvijek ima šizne ideje! Uživaj i hvala na postu! ;)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails