11 rujna, 2010

Chocolate brownies

Jedan od meni dražih kolača originalni brownies, danas mi je glavna misao i želja, pa da i vas malo osladim evo jednostavan recept. Postoje mnoge varijante te slastice, ali nikada nećete pogriješiti. Kao temelj uvijek koristimo kraljicu kolača, čokoladu, a ovaj tradicionalni američki kolač jednostavne izvedbe danas se razlikuje po osebujnim dodacima kao što su orasi, Nutella, indijski oraščići, bademi, jabuke ili slično.

Sastojci
200 g čokolade
100 g šećera
150 g maslaca
4 jaja
150 g pšeničnog glatkog brašna tip 550
1 žličica praška za pecivo
1 vanilin šećer
30 g badema

Priprema

Jaja, šećer i vanilin šećer pjenasto izmiješajte. Dodajte omekšali maslac, 150 g omekšane čokolade i brašno pomiješano s praškom za pecivo. Na kraju lagano umiješajte nasjeckane bademe.
Smjesu stavite u namašćenu tepsiju (vel. 37×22 cm), pospite ostatkom grubo narezane čokolade i pecite u pećnici zagrijanoj na 200 °C oko 25 minuta.

Broj komentara: 6:

  1. Mljac, mljac, upravo razmišljam o nekoj vikend- slastici!!

    OdgovoriIzbriši
  2. šmrc!!! ne smijem slatko... ali jedan zalogaj...neću umrijeti!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooooooo :)) Ovo je došlo ko naručeno. Moji doma su strastveni ljubitelji kolača i to naročito ovih bogato čokoladnih.

    OdgovoriIzbriši
  4. jakooo finooo baš si pogodila želju za čokoladom:)
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Uh, a ja na dijeti...doživotnoj:)))
    Probaću, sladiće se moji dragi u kući, a ja ću šetati.

    OdgovoriIzbriši
  6. Svi smo primjetih čokoljupci:)!
    Ali nažalost većina na dijeti hehe, zato se ja sladim slikama!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails