10 listopada, 2010

Recycled bookmark

♥Foto Via D.Sharp Journal

Ako ste ljubitelj knjiga i omiljena razbibriga vam je užitak čitanja razne literature, onda je ovo ideja baš za vas. Bookmark uvijek zametnemo, izgubimo ili ispadne iz knjige, ali ako od stare omotnice (kuverte) napravite ovakav pokazivač stranica, nećete ga nikada izgubiti. Vrlo jednostavna ideja, a korisna.

Broj komentara: 5:

  1. super ideja, kao i obično :D
    uvijek imam problema s tim stranicama tako da ću ovo sigurno probati, hvala na info :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super!!Ali meni se nikad ne dogodi da zaspem nad nekim lijepim štivom, sa stručnom literaturom je skroz druga stvar...hehehe, idem odmah tražiti kuverticu! :) pusa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Samo nemojte praviti knjigama uši..;)
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. e, taman sam jučer kupila paketić kuverti. Idem odma rizat!

    OdgovoriIzbriši
  5. super ideja.Gledajući sliku sjetila sam se svojih prvih školskih dana kada mi je mama tako fiksirala donje dijelove stranica bukvara i mojih teka da ih nebi savijala odnosno pravila "uši" i da ne bi bile " kupusare " Probaj Sretno

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails