16 studenoga, 2010

Award!

Nagrada je lijep poticaj za dalje. Lilly i Sandra Z. su podijelile ovu nagradu svim svojim sljedbenicama, pa sam se ja odvažila i prihvatila ju bez imalo skromnosti.


Pravila su sljedeća:
1. zahvaliti osobi od koje je nagrada došla
2. napisati 7 stvari o sebi
3. nagraditi 15 kreativnih blogova i obavijestiti ih o nagradi

1. Jedna velika mana koja me označava je da sam na prvi pogled mirna, introvertirana i pomalo sramežljiva, ali iza svega toga se krije vrlo temperamentna osoba, a za nju malo tko zna:) Više volim prešutjeti ili zažmiriti, ali onda uvijek razbijam glavu zašto nisam postupila drugačije.
2. U djetinjstvu su mi glavna noćna mora bili psi koji hodaju ulicom, jer sam imala neželjen susret i od tada moj strah prati moje svakodnevne šetnje. Naravno, sa godinama moraš biti "veliki" i ne pokazivati to što osjećaš i postala jesam hrabrica, ali ne prođe pas koji me ne uplaši!
3. Svakodnevno već pola godine vježbam, što je naravno pozitivna stvar, ali sam u tolikoj mjeri postala ovisna o tome utoliko da znam da nebih mogla zaspati ako taj dan nisam odradila svoj zadani cilj (hehe dokaz da čovjek nije ovisan samo o hrani).
4. Moja jutra ako ne započnu sa odabranim doručkom nisu sretna jutra. Ali bit je u tome što samo jedan dolazi u obzir (rekla sam da bih 5 sendviča dala za jednu šalicu moga slasnog doručka), a to je mješavina zobenih žitarica sa suhim grožđicama prelivena mlijekom..mljac!
5. Najdraža aktivnost protiv dosade mi je čitanje knjiga. Nažalost, s obzirom da sam upisala još dvije godine specijalizacije, nemam baš vremena, ali zapisujem si sve naslove koje ću u budućnosti morati pročitati da ne zaboravim.
6. Po prirodi sam mazohist i trdoglavo se borim da dam ljudima do znanja kako određene stvari nisu isključivo namijenjene ženama i obrnuto. Imam dovoljnu snagu u rukama, volju u srcu i znanje u glavi da napravim i one poslove za koje se od žena ne očekuje da naprave (nošenje ormara na četvrti kat zgrade, mijenjanje gume, šarafanje i sastavljanje namještaja..).
Womens rules!
7. Kada sam bila mala nisam kao ostali znala što ću biti kada narastem..ali zato danas patim za tim kako sam trebala biti pametnija i odabrati zvanje meni osobno najljepše..biti primalja. Zar to nije posao koji život čini smislenim i svakodnevno te uveseljavaju radosti novoga života.

Eh kako to već ide i ja ću nagraditi sve svoje drage bloggere u favoritima..
pronađite se na listi.

Broj komentara: 12:

  1. Vježbaš, draga? Joj, morat ćeš mi dat neke savjete budući da bih htjela vježbat a nikako se pokrenut (uvijek se sjetim one "kad me uhvati vježbanje, legnem i čekam da prođe!") :D! I mene živcira stav da smo mi žene slabija bića pa se zato svakodnevno borim protiv toga, mada treba se nekad i slabom napraviti tek toliko da se jači spol osjeća snažnijim, hehehe! I ja sam se željela nekad davno baciti u medicinske vode, ali kuma je primalja, bratić medicinar i danas me skupa s mojim liječnikom uvjeravaju kako je bolje da sam izabrala ovo što jesam... Tuđa trava uvijek nam se čini zelenijom, zar ne? :))
    Super su ove nagradice i baš mi je drago što malo po malo otkrivamo nove stvari o sebi! Velika pusa! ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe da da, mama mi uvijek kaže kako premda sve znam, trebam glumiti da neznam ništa, jer s vremenom onda više neće biti poštede i muškoga kavalirstva:)! Za vježbe ti imam super prijedlog, reći ću ti kada se vidimo.
    PUSA♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve, sve ali nošenje ormana na četvrti sprat:)!?

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično. Sad znam i nešto više o tebi :)) Ha-ha, ma vidi ti nju, nosi ormare na 4. kat, i Lilly je spomenula da ne preže pred "muškim poslovima". A to je kao da sebe vidim, ja npr. volim uzeti kramp u ruke i iskopati rupu za novu lovorvišnju ili odnijeti srolani tepih na kat (4:3m) jer mi se ne čeka moja muška polovica, a baš mi je došlo da promjenim izgled sobe. Zaista obožavam ove igrice upoznavanja. Kad se jednom nađemo na pravoj kavi/čaju, bit će kao da se poznajemo godinama :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehe e da Sandra,
    sve ste mi već postale takve
    kao da vas i poznam..
    PUSA

    OdgovoriIzbriši
  6. hehe, i meni je za oko zapelo vježbanje. imala sam tu naviku prije i onda sam nekako prestala, NAŽALOST. i sada se već dugo pokušavam nagovoriti, ali nikako.... uf, ali nekako, iako sam ovo samo pročitala, bocnilo me :))) nadam se da ću uspjeti

    btw, ovaaj, i da, preuzet ću nagradu prvom prilikom :DDD

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimljivo :) Sve više i više volim ove igrice jer na ovakav način polako upoznajem blogerice.
    Ormar do četvrtog kata? Draga moja, svaka čast na tome :) Zvat ću te ako mi bude trebalo nosti ormar do 10-tog kata ;) Inače koliko vidim u takvim stvarima smo slične. Koliko puta sam doživila da me netko čudno pogleda kad bih rekla da sam npr. babi okopam vrt, nosim vriće gnojiva, vozim drveni brod, čistim i minjam svićice od brodskog motora, itd. itd.
    Na prvi pogled sa si pomalo sramežljiva, mirna? Ti to opisuješ mene? :) Ma sa velikim guštom sam pročitala ovaj post. Lipi pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. ja i ti imamo dosta zajedničkih stvari,pogotovo u prve 3 točke. sa vjezbanjem sam počela i a početkom godine al sam stala tamo negdje u 5om mj. sad tu i tamo radim,al vise neradim nego radim vjezbe :(

    OdgovoriIzbriši
  9. Kad bih barem ja mogla postati ovisna o vježbanju, uh... Joj, i ja sam bila prestravljena pesekima do nedavno, ajde super sto nisam jedina :)
    Volim ovakve male detalje kod ljudi, baš mi je bilo lijepo čitati :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hehe hvala vam drage moje na komentarima,
    naravno da smo si sve slične po nekim sitnicama, ipak smo mi blog cure:)..
    Nadam se da ste sve preuzele nagradu♥!
    PUSA

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails