29 studenoga, 2010

I got a gift .. in mailbox!


Danas mi je poštar pozvonio na vrata i razveselio me je prekrasnim darom iz daleke Poljske. Poslala mi ga je draga bloggerica z potrzeby wnętrza.
Bila sam njena stota sljedbenica te sam na račun toga osvojila malenu nagradu. Nemate pojma koliko sam se obradovala samim time što je kuverta stigla baš od tamo. Iznenađenje koje me je unutra dočekalo je zaista divno, prekrasan zip broš, par salveta i maleno pisamce ručno ukrašeno. Već sam ga stavila na policu da mi ukrašava sobu. Hvala ti draga od srca, jako mi se sviđa i sa ponosom ću ga nositi, a od salveta ću napraviti čarobne kutije:)!!


Broj komentara: 14:

  1. Ogromnie ciesze się ze przesyłka dotarła.Denerwowalam sie czy dotrze.Z przyjemnościa zaglądam do Ciebie!!
    Pozdrawiam-kiss-aga

    OdgovoriIzbriši
  2. Super poklon! :)
    I jedva čekam kutijice sa ovim salveticama :))
    Ali vidim da imaš i disko kuglu! To si želim oduvijek! :) A da mi dojaviš di si ju nabavila, plizzzz! :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe kako si ju samo skužila..
    oko sokolovo!
    Kupila sam ju u Njemačkoj, ali ju lako i sama možeš napraviti..uz pomoć silikonskog ljepila, mozaik stakalaca i plastične, malo veće kugle za bor:)..Voila!

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš su divna ovakava slatka iznenađenja ... ništa veliko, ali zato od srca. I ja sam odmah uočila disko kuglu, i košare, i crte na zidu .... divno

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasnog li iznenađenja.Meni je salveta predobra!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma najljepše od svega u blogerskom svijetu je to međusobno razmjenjivanje darova i stvaranje prijateljstava! Divan darak si dobila, draga! Pusa! ;))

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno prekrasna gesta a još k tome sve ti se lijepo uklopilo u ambijent

    OdgovoriIzbriši
  8. jao, baš mi je drago to blogersko druženje i takve male sitnice koje ti uljepšaju dan... baš me zanima šta ćeš napravit ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Istina je da je to najljepši dio svega ovoga, upoznavanje i razmjena darova..
    sitnice koje te razvesele..
    Hehe kutije će biti uskoro u izradi, trenutno sam sva u skriptama pa baš ne stignem sve što bih htjela..
    PUSA!!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails