02 studenoga, 2010

My House, in a middle of ...

♥Foto Via NotMartha
Evo kako možete upotpuniti zabavu ili domišljato servirati kolačiće kada vam dođu prijateljice na kavu. Recept u ovom slučaju nije bitan, jer svaki kolačić ovako oblikovan biti će ukusan.

Broj komentara: 12:

  1. Super ideja i još ukusna, ne može bolje!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme ovo je odlično! Definitivno će bit isprobano! :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična je! Nećeš vjerovat, ali sinoć sam nabasala slučajno na taj isti link, hehehehe...Telepatija izgleda...:)) Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  4. This is too adorable for words...I love it and your lovely blog!

    Thanks so much for stopping by my site!!!

    Liesl :)

    OdgovoriIzbriši
  5. wow, kako dobra ideja!

    OdgovoriIzbriši
  6. prejaka je ova kućica!
    meni bi bilo ža ovo pojist iako sam veeeliki ljubitelj čokoladnog :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vam svima na komentarima,
    uvijek mi izmame osmjehe na lice!!
    PUSA

    OdgovoriIzbriši
  8. Ova kućica kod mene ne bi dugo krasila šalicu... :D

    OdgovoriIzbriši
  9. ovo mi je perfektno! prosle godine smo radili gingerbread kuccie za Bozic ali ovo mi jos bolje, koja dobra ideja

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails