02 prosinca, 2010

Black Rose

Narudžba jedne sasvim obične djevojke, koja mi je rekla kako se ne može zamisliti sa ukrasom na glavi, ali je ipak podlegla mojim trgovačko manipulativnim čarima i nastao je ovaj jednostavan, decentan rajf .. eh kada bih još nabavila to tako željno nesretno crno perje!

Broj komentara: 11:

  1. Predivno! Jednostavno a elagantno!
    Ono, tu je a nije previše! :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan je, draga! Crno perje kažeš? Hmmmmm.... :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Rajf je zbilja prekrasan. Ja tokođer ne volim rajfove niti puno nakita ali na drugim ženama mi to izgleda prekrasno. Ovo je jako fancyyyyyyyyyyyy

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako, jako lijepo. Ja ne nosim rajfove, ali kad vidim ovakve, svaki put sam bliže odluci da ih ipak počnem nositi. Divan je.

    OdgovoriIzbriši
  5. ...i spremni za izlazak!
    moze i bez perja,ruza je odlicna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro si rekla, jednostavno i decentno!

    OdgovoriIzbriši
  7. ruža je zaista lijepa i posebna a cijeli rajf vrlo elegantan......
    a svoje trgovačko manipulativne čari bi mogla i ubuduće koristiti,ide ti to:))))....
    sviđa mi se kako ti sada izgleda blog:)))
    M...

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš mi je drago pročitati ovako lijepe komentare!
    @Mare hvala ti..zar to znači da dugo
    nisi bila k meni u posjeti:)?!
    PUSE

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivno uradjeno! Svaka cast na ovakoj eleganciji! :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails