20 prosinca, 2010

CHRISTMAS SWAP!

Stigao mi je paketić na kućnu adresu od moje partnerice Izzy, koja je ujedno i organizirala ovaj božićni swap. Jako sam se obradovala poklonima, jer je zaista ciljala na to da pogodi moj ukus i ono što bih otprilike željela. A to nije bilo teško..
hehe naušnice su kao stvorene jer sam strastveni sakupljač,
broš koji sam pikirala na njenoj blog stranici i koji mi već ukrašava zimski kaput,
označivać stranica da se ne izgubim dok čitam (a zaista jako puno čitam)
i na kraju kist koji ima svoj kreativni pečat, a Izzy zna da volim crtati po zidovima.
Sve to u malenoj vrećici koja će dobro doći za čuvanje nakita..a sve u bojama starine.
Draga hvala ti od srca, nisam mogla ljepše poklone dobiti:)!

Broj komentara: 16:

  1. Zaista divni pokloni. Mmmmmm, boje su fenomenalne :))

    OdgovoriIzbriši
  2. I zaista nisi...mogla lijepše poklone dobiti.I meni se kombinacija boja strašno sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da ti je Izzy u potpunosti pogodila ukus! Super su pokloni :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Izzy i ja smo očito odabrale slične kombinacije boja za svoje partnerice, ima neka tajna veza haha Predivne stvarčice za ove zimske dane, vjerujem da ćeš uživati u njima :) Kist mi je posebno zanimljiv, vjerujem da ti je Izzy kroz njega poslala i dodatnu dozu motivacije i maštovitosti za nove kreativne pothvate ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divne si darove dobila, draga! :)) pusa!

    OdgovoriIzbriši
  6. Izzy je dala truda. Lijepe si darove dobila, sve zlaćano... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jao, ne mogu ti opisati koliko mi je drago da ti se sviđa! Znala sam tvoj ukus, ali je kvaka bila u tome da sam imala dvije swap partnerice i željela sam da obje budete ravnopravne i dobijete iste stvari, samo u različitim stilovima! Ok, sad idem postirati ostalo kod sebe i hvaliti se dobivenim, da da... Velika pusa!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam cure na komentarima!
    Izzy znam da si se namučila,
    ovo iziskuje mnogo truda, pogotovo duplo,
    ali ti si to savršeno odradila:))
    PUSE!

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelijepe stvari si dobila od nase Izzy, bas ti zavidim:)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasno, koja si ti sretnica lady, bravo i za i Izzy, stvarno prekrasan poklon

    OdgovoriIzbriši
  11. ajme koji lijepi pokloni, ne znam šta je ljepše! guštaj :*

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails