04 prosinca, 2010

Moja A lista za prosinac..



4 komentara:

  1. Draga, kad pročitaš navali s preporukama, može? :)) Krila su i mene privukla! Angelologiju sam već tri puta imala u rukama i uvijek na kraju kupim nešto deseto, a ovdje su me posebno privukli ovi božićni kolačići! Nisam ju još vidjela i izgleda mi odlično za ovo božićno doba! U biti ne, kupit ću je, već vidim... Samo da završim Sašenjku... :)) Kiss

    OdgovoriIzbriši
  2. Dogovoreno!
    I mene mame ove božićne knjige,
    sva sam u tom raspoloženju:)
    Ako koju pročitaš prije mene, javi..
    PUSA!

    OdgovoriIzbriši
  3. i mene isto zanimaju krila...

    i i ja se nadam preporukama :D

    ps baš mi se sviđa izbor knjiga

    OdgovoriIzbriši
  4. Čitala sam serijal Kuća noći
    (Obilježena, Izdana, Izabrana,
    Neukroćena, Lovljena)
    i jako su mi se svidjele.
    Ako nisi čitala, pročitaj!
    Mislim da su Krila slična tome.
    PUSA!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails