18 prosinca, 2010

My face is like a Icecream!

Probudilo me grebanje ralice po betonu, osjećaj kada znam da će me vani zabljesnuti čista bjelina. Još kao dijete obožavala sam jutra u kojima me iznenađenje prirode toliko obradovalo, da sam jedva čekala da se obučem i idem van na sanjkanje! Dosta je palo noćas, tišina je oko nas, jer snijeg umiruje zvukove. Evo oblačim se i idem se prošetati na predavanje, barem na kratko da pod nogama osjetim voljeno škripanje snijega.


Broj komentara: 11:

  1. Prekrasno!!!Ja sam iz kreveta otrčala do prozora da vidim je li pao snijeg....ali nažalost samo kiša..jučer je malo padao ali je zatoplilo pa se odmah topio..Uživaj u bjelini.
    Pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  2. I mene je jutros probudila ralica. Vani je sve bijelo. jedva čekam da dođem kući s posla i da odem nekamo i uživam u snijegu. Zimske radosti. Juuupi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrlo dobra fotka :) I kod nas ima puno snijega i baš mi je bilo fantastično, jer kad sam otišla na spavanje uopšte još nije bilo ništa od snijega a jutros vse je bjelo. Idem i ja, da malo prošetam. Želim ti prekrasan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno je vani! :)
    ja sam sinoć pisala seminar i nisam imala pojma šta se vani događa... kad ono idem na spavanje, i dobro da sam pogledala kroz prozor! Prekrasan prizor! :) i onda sam išla brzo zaspati da se još brže probudim da vidim kako će to jutros izgledati... i dalje je prekrasno... :))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Snijeg svugdi, samo ne u nas. Padala je kiša i evo maloprije izašlo sunce. Uživaj malo i za mene u bjelini :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Danas u 7 ujutro išla sam u polumraku šetati pesicu i svi su putevi bili neutabani, bijeli, prhki, škripeći snijeg poput šećera za posuti po vanilin kiflicama :) a kako je tek bilo svježe i bez one jutarnje smrzavice od koje se inače lede prsti, milina...

    OdgovoriIzbriši
  7. i mi smo bili vani, zatrpani smo snijegom i baš je bilo prekrasno :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Dakle, da ponovim, nekako sam izbrisala komentar (plavuša ;) ).
    I ja sam se jutros nakon buđenja i pogleda sa vrha nebodera, osjećala kako si opisala, i o tome sam pisala u ranu zoru u mailu bolesnoj prijateljici....a onda je došlo vrijeme za suočavanje sa stvarnošću na ne tako romantičan način....jer morala sam na posljednji ovogodišnji S trening, željno očekivani i ludo zabavni, ali je prije toga trebalo očistiti auto....dok sam njega odtrpala, sebe sam zatrpala....tako da je i moje lice izgledalo kao kugla sladoleda :).

    OdgovoriIzbriši
  9. hehe cure moje,
    one koje nemaju snijega pozivam k sebi,
    a ostale uživajte jer je jako zanimljivo
    kako se na sam spomen snježnih radosti u
    nama aktiviraju malena djeca i sve smo
    pune neke miline, jeste primjetile..?
    Želim vam svima ugodan vikend..
    predblagdanski:))
    PUSE!

    OdgovoriIzbriši
  10. To je zaista istina.Ja sam bila sretna kao dijete, konacno snijeg u Rijeci, setala sam dok je gusto padao i bila ushicena i ispunjena:)
    Bar da je tako cesce...
    Pusa

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails