05 ožujka, 2011

Cream Cheese Penguins

Foto Via INTIMATEWEDDINGS

Kako vam se čini naše malo društvo ledenih prijatelja? Jako su ukusni, a i služe kao trik kojim ćete prevariti sve one koji ne vole baš masline. Malo kremastog sira, mrkve i pingvini su spremni za zabavu. Mislim da će ih i malena djeca od silne radosti probati!


Broj komentara: 10:

  1. super ideja, ali ja i dalje ne volim maslinke! ;) verovatno se ne bi slavno zavrsilo! :) hehe

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni ja ne volim masline, makar su pingvinčići super! :)) Kiss

    OdgovoriIzbriši
  3. Slucajno sam naisla na tvoj blog, i jako mi se svidja! Pingvincici su preslatki! Vrijedi pokusati "utrapiti" maslinke (imam 2 necaka koji masline nikad ne bi pojeli!). Iducom prilikom pokusavam upotrijebiti ovaj "trik":D Lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja masline ne volim ali ih moj muz jede u neogranicenim kolicinama,pa cu mu napraviti da ga obradujem.Zasluzio je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajme ovo je preslatko.. I inače obožavam masline, al ovako slatke-- uff, jedva bi ih čekala probati :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja volim masline,ali ne volim pingvine :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ha-ha, kako su slatki (ali i fini)... odlična ideja :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako originalna ideja! Iako ne volim niti masline, a mrkvu pogotovo, moram priznati da bih jednog pingvina kušala... ma koja ja to zavaravam, pokušala bih ga napraviti, a to je vjeruj mi za mene jako puno jer ja bježim od mrkve na kilometre! Tvoji pingvinčeki su preslatki!!!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails