06 listopada, 2011

Oh hello my friend

(Škrinja kreativnosti & Angels..dust..and..feathers)
Jučer sam susrela jednu osobu.
Osobu koja je toliko blizu, ali nikako nismo imale priliku upoznati se.

Razmjena svakodnevnih fraza, žalopojke i sreće,
napitak slave što možemo ispiti i nazdraviti
kao pobjedonosne dualistice u igri zvanoj život.

Zaključak je da nikada neznaš gdje i kada ćeš susresti
onaj još jedan komadić sebe
raspršen po svijetu..

Broj komentara: 14:

  1. Aaaaaaaaaa, drage moje :)))) Lijepo je vidjeti vas na fotkama.
    Puse :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma vidi njih, koje slatke mlade dame!!! Prvo uopće nisam registrirala ona mala slovca, ma baš ste odličan duet!!

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala ovim drustvenim mrezama gde upoznajemo ljude nepznate a tako bliske:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Preslatke ste cure! Vjerujem da ste se lijepo družile:)

    Kiss.

    OdgovoriIzbriši
  5. Na Vama se vidi da Vam je bilo bezveze i da takvo što više nikada nećete ponoviti....možeš misliti,je li tako?
    Divne ste cure,divne!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne znam koja je koja ali jednako ste lijepe i neodoljive i sigurno ste se divno družile. Jeste stigle sve iz ogovarati ili niste imale vremena za to? Šalim se! Super ste!

    OdgovoriIzbriši
  7. cure nase drage,bas mi je drago da ste se upoznale.kiss (p.s. promjenila sam naziv bloga,vidi profil)

    OdgovoriIzbriši
  8. Aaaaaaaaaa... vidi nas!!! :D Meni je, ipak, najbolja ona na kojoj se obje popravljamo! :)) Divan tekst, draga moja, druženje još ljepše i moramo to čim prije ponoviti! Ljubim te!!! <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ste ispale i baš vas je lijepo vidjeti. Sviđa mi se zaključak. :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails