21 kolovoza, 2012

And vacation sometimes comes unexpectedly

Broj komentara: 11:

  1. super ti je lak i haljinica/spavačica. Žao mi je zbog ozljede :-((

    OdgovoriIzbriši
  2. Želim da ti što prije zacijeli ozljeda! Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joooj , baš mi je žao...Nadam se da ovo što vidim nije gips, već lagani zavoj koji ćeš uskoro skinuti.Želim što prije trčanje bez obzira na vrućinu:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odmor je odmor, ne gledaj mu u zube ;))) ma šalim se, nadam se da će ti brzo proći!

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo, ljubičice moja! držim fige da si što prije doma... PUSA!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa sta se to desava ovih dana?
    Evo ja vec tri nedelje muku mucim sa povredom zgloba :P
    Mene dobro da su pogledali kod nas u bolnici. Nadam se da to sto su te zadrzali ne znaci da je nesto opasno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je što ti se ovo desilo....nadam se da nije gips jer jako dobro znam kako ga je imati 3 mjeseca na temp. skoro 40...pooz. želim brzo ozdravljenje

      Izbriši

Related Posts with Thumbnails