19 veljače, 2011

Blog book club

Blogerski klub knjiga je jedan novi način prezentiranja svijeta književnosti. Mnogo divne literature na jednom mjestu, blog je na engleskom jeziku, ali vjerujem da mnoge naslove možete pronaći i kod nas. Evo i jednog moga prijedloga, knjiga koja me je baš opustila i odvela u lijepi svijet egzotike. Prekrasna prića koja vas sigurno neće razočarati.

Mlada njujorška odvjetnica Julia Win stiže u slikovito selo Kalaw skriveno u planinama Burme zbog potrage za ocem koji je nestao prije četiri godine. Jedini trag koji ima jest četrdeset godina staro očevo ljubavno pismo. Čudesnu priču o ljubavi, strasti i o njezinom ocu, pripovijeda joj neobičan starac, starosjedilac... Postoji li kakva veza između Julie i starca pripovjedača?

Broj komentara: 11:

  1. Hvala draga na lijepoj preporuci, dobrog štiva nikad dosta!
    Pusa i ugodan vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Knjiga izgleda da je veoma interesantna. Sjajan predlog :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga je li ovo s kioska za 20 kn?

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti za preporuku kao i info o zanimljivom blogu.

    Pozz :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Lily nije;)
    ..bar ju nisam kod nas još vidjela!
    Ja sam ju podignula u knjižnici.
    PUSA CURE!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vjerojatno će onda biti i Sašenjku sam neki dan ugledala na kiosku! :)) Inače ideja ove blogerice je odlična! Samo je vjerojatno isplativije i brže naručiti knjigu s amazona nego doći na red u knjižnici... :))) kiss!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala na preporuci, zvuči jako zanimljivo:))

    OdgovoriIzbriši
  8. Da, da valjda će i to doći na red, dobro zvuči.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala na preporuci, uvrstit ću je na popis.
    Upravo sam započela čitati "Muškarci koji mrze žene" švedskog književnika Stieg Larssona.
    Zanimljiva knjižica, toplo preporučam...
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  10. Melanzana hvala ti na preporuci uvijek dobrodošloj, čitala sam ju i jako mi se svidjela!! Pozdrav veliki.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails